افت نسبی قیمت ها در بازار خودرو + جدول قیمت برخی خودروهای داخلی
 

براساس اظهارات فعالان بازار خودرو این هفته میزان تولید شرکت‌های خودروساز افزایش و بازار روند نزولی را طی کرد اما باز مشتریان به سمت این بازار گرایش پیدا نکرده وخرید وفروش چندانی صورت نگرفت. البته برخی از فروشندگان اتومبیل برای ترغیب خریداران خودروهای خود را در قالب شرایطی نیز عرضه می کنند که به نظر می رسد با استمرار این امر بازار در هفته آینده شاهد کاهش قیمت و پویایی خرید و فروش اتومبیل گردد.

در بازار خودروهای وارداتی نیز با در نظر گرفتن انواع مختلف خودرو این هفته قیمت‌ها از 10 تا 15 میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

فعالان بازار خریدو فروش خودرو معتقدند در خودروهای داخلی حتی قیمت‌ها براساس توافق طرفین معامله تا حد قابل توجهی برای انجام معاملات کاهش نیز پیدا می کند که این امر نشان از رکود خریدو فروش خودرو در بازار دارد.

قیمت انواع خودروهای داخلی در روز جاری به شرح زیر است:

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 234
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 234
بازدید ماه : 13162
بازدید کل : 462876
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2